Roli i AKEP në mbrojtje të përdoruesit
Si vepron AKEP për mbrojtjen e interesave të përdoruesit?
AKEP-i e përmbush përgjegjësinë e tij për mbrojtjen e interesave të përdoruesve nëpërmjet:
- Mbikëqyrjes, kontrollit dhe monitorimit të veprimtarisë të sipërmarrësve të komunikimeve elektronike dhe postare;
- Zgjidhjes së mosmarrëveshjeve midis pajtimtarëve dhe sipërmarrësve të komunikimeve elektronike dhe postare;
- Nxitjes së konkurrencën eficiente për sigurimin e shërbimeve të komunikimeve elektronike dhe postare për të krijuar mundësi që çdo kategori përdoruesish, përfshirë dhe përdoruesit me aftësi të kufizuara, të kenë përfitime maksimale në kuptimin e çmimit dhe cilësisë;
- Ndërhyrjes për rregullimin e tarifave për:
- shërbimet e përfshira në skemën e shërbimit universal, të ofruara nga ofruesi i shërbimit universal;
- shërbimet e ofruara nga sipërmarrësi me fuqi të ndjeshme në treg në tregun përkatës të komunikimeve elektronike;
- Vlerësimin e kontratës tip të sipërmarrësve të tregut të komunikimeve elektronike;
- Organizimit të këshillimeve publike për dokumente rregullatorë për tregun e komunikimeve elektronike dhe postare për të tërhequr edhe mendimin e përdoruesit;
- Garantimit të aksesit të barabartë dhe mundësisë së zgjedhjes për përdoruesit me aftësi të kufizuara;
- Garantimit të publikimit të informacionit transparent, të krahasueshëm dhe të përditësuar mbi tarifat, politikave të kompensimit/rimbursimit;
- Bashkëpunimin me shoqatat e mbrojtjes së konsumatorëve, dhe njësive të ngritura pranë institucioneve shtetërore.